tisdag 7 april 2009

GOA RYKTEN!

För er som sett Samuel Ljungblahd live, vet vem Christos Gontevas är. Han har varit med på både första och andra Samuel Ljungblahd skivorna och hörs i låten "Calling Out Your Name" på Samuels album "Reason Why"

Första gången jag hörde Christos var i en kyrka med Samuel Ljungblahd bandet, då spelade dom en cover av Bilal, det var låten "Slyde" som Christos fick ta hand om. Sen den dagen har jag velat att han skulle göra ett solo album och nu i helgen fick jag höra av en som spelat med Christos några gånger, att plattan är på gång! Det verkar som att han har suttit inne hela våren och grejat med den, för han som jag prata med sa att den nästan var klar.

Rykterna säger också att det inte kommer bli en religös skiva, jag antar att han vill nå ut till fler lyssnare. Jag hoppas på en tung och lite konstig skiva från Christos Gontevas, hans falsett är ju ruskigt go!

Slänger med en video där Bilal ser riktigt go ut! /Dohnberg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar